آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

جذاب‌ترین محیط های کاری

مجله دی، بخشی به نام جذاب‌ترین محیط کاری را دارد که برخی از فضاهای تجاری دیدنی در دالاس فورت وورث در تگزاس را به نمایش می‌گذارد. متروپلکس دالاس فورت وورث، خانه برخی از بزرگترین شرکت‌های جهان مانند شرکت مخابرات آمریکا، امریکن ایرلاینز و اکسان موبیل است و همیشه سرزمین تجارت‌های بزرگ بوده است. هر کسی که چند قسمت از برنامه تلوزیونی دالاس را تماشا کرده است، می‌داند که مزرعه ساوت فورک براساس معاملات بزرگ و قراردهای نفتی بزرگ ساخته شده است. اما این شکل جدید دالاس است که رویکردهای جدید را به فضاهای تجاری، همکاری و آوردن انرژی جدید به شهری می‌آورد که خوانندگان امروز در ایالات متحده آمریکا برای داشتن بهترین خط هوایی جهان به آن رأی داده است. وقتی صحبت از طراحی جدید و هیجان انگیز در یک منطقه پررونق و صنعتی می‌شود، دالاس جدید در نوع خود بی‌نظیر است.

موج‌های جدید به سمت مدل‌های تجاری بازتر، اجتماعی‌تر و فضاهای تجاری توسط نسل هزاره هدایت می‌شود که در بخشی از مجله دی با جزئیات شرح داده شده است:

به گفته جودی پسک، مدیر منطقه جنوب مرکزی شرکت طراحی جنسلر، اولویت‌های نسل‌های جوان متفاوت است. در حالی که بیبی بومرها تعادل کار و زندگی را اولویت اصلی می‌دانستند، هزاره‌های به دنبال شغلی هدفمند هستند. پسک در اوایل سال جاری در پستی برای مدیرعامل ریل استیت نوشت: « آن‌ها فقط پول بیشتر، اعتبار بیشتر یا مسیری سریع برای رسیدن به مدیریت نمی‌خواهند. آن‌ها می‌خواهند این احساس را داشته باشند که کارشان در یک زمینه بزرگ‌تر معنادار است. آن‌ها می‌خواهند برای جوامع خود سودمند باشند. آن‌ها می‌خواهند تصمیم بگیرند که چگونه و کجا بهترین کار را انجام دهند. کارفرمای باهوشی که این موضوع را درک می‌کند، در جذب و حفظ استعدادهای برتر، پیشرو خواهد بود.»

کارفرمایان برتر از طراحی به عنوان یک جزء اصلی برای جذب جمعیت هزاره استفاده می‌کنند. این روش، راه حلی موفق برای جلب توجه آن‌هاست؛ چیزی که همه مشاغل و در همه حا در انجام آن با مشکل موجه شده‌اند. به عنوان مثال چالش‌های مک دونالد را در نظر بگیرید.

با وجود 80 میلیون جمعیت هزاره، تنها در آمریکا که 25 درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند، کسب و کارها باید استراتژی خود را چه در استخدام و چه در نحوه کار، براساس سلیقه آن‌ها تنظیم کنند. برندهای برتر در سراسر کشور برای دستیابی به چنین دستاوردی و تعریف مجدد فضای تجاری روی کمک وایت بردهای شیشه‌ای حساب باز کرده‌اند. وایت بردهای شیشه‌ای به مدرن سازی زیباشناسی تجاری که برای جذب نسل هزاره مهم است، کمک می‌کنند اما مهم‌تر از آن این است که وایت بردهای شیشه‌ای محیطی مشترک را ایجاد می‌کنند که کار گروهی و تعامل بهتر را تشویق می‌کند.

بسیاری از مشتریان ما از ما می‌پرسند که چگونه می‌توانند فضای خود را به روزرسانی کنند و چگونه وایت برد شیشه‌ای می‌تواند از سطح نوشتار فراتر رود تا قابلیت‌هایی بیش از تخته‌های سفید را فراهم کند. پس بدون هیچ مقدمه‌ای، در اینجا برخی از نکات وایت بردهای شیشه‌ای آی تک برد برای محیط کاری جذاب‌تر آورده شده است.

وایت بردهای شیشه‌ای آی تک برد، هر محیط تجاری را مشارکتی‌تر و الهام بخش‌تر می‌سازد.

1. فضاهای باز امکان همکاری را فراهم می‌کنند

منتقدان طراحی باز در محیط کار از سر و صدا و حواس پرتی ابراز ناراحتی می‌کنند اما در مورد شیشه، لازم نیست که محیط کاری صد در صد باز باشد. تعریف وایت برد شیشه‌ای آی تک برد از محیطی باز، تأکید بر همکاری است نه فقدان دیوار و پارتیشن. وایت بردهای شیشه‌ای، کارمندان را گرد هم می‌آورد و همکاری، شفافیت کارها و کار گروهی را تقویت می‌کند.

2. دیجیتالی شدن به تنهایی کافی نیست

آیا تا به حال برای همکار خود ایمیلی ارسال کرده‌اید در حالی که آن فرد فقط ده فوت از شما فاصله داشت و می‌توانستید تنها گفت و گویی کوتاه داشته باشد؟ در واقع، فناوری برخی از تعاملات در محل کار را دور می‌زند. وایت بردهای شیشه‌ای، اشیائی متفاوت و جالب هستند. الهام بخشی و رهبری به چیزی بیشتر از اموجی و شکلک نیاز دارد. به کارکنان خود ترکیبی عالی از طراحی و عملکرد ارائه بدهید تا ارتباط برقرار کنند و شایستگی رهبری خود را اثبات کنید.

3. همکاری تصادفی را ممکن کنید

آیا فضای اداری شما همکاری خودجوش را ایجاد می‌کند؟ برگزاری جلسات فقط در اتاق‌های جلسه مربوط به سال 1987 است. جالب‌ترین فضاهای تجاری امروزی از وایت بردهای شیشه‌ای در مکان‌های غیرمحتمل استفاده می‌کنند. از آن جایی که خلاقیت همیشه در جلسات تأثیرگذار نیست، ارائه محل اجتماعی برای کارکنان برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و جست و جوی بازخورد، می‌تواند سرعت کسب و کار را تغییر دهد.

4. این تخته‌ها جذابیت لازم برای شیوه‌های مختلف یادگیری و ارتباطی را دارند

وایت بردهای شیشه‌ای، سبک‌های یادگیری دیداری، شنیداری و حرکتی را ترکیب می‌کنند. کارمندان ممکن است نکته‌ای را در یک ایمیل از دست بدهند یا برای بیان نظرات خود مشکل داشته باشند. وایت بردهای شیشه‌ای، وسیله‌ای همه کاره برای بیان بصری هستند که با آن می‌توانند افکار و ایده‌ها را سریع‌تر به اشتراک بگذارند. فقط در مورد آن فکر کنید. هنوز هم فکر نمی‌کنید بهتر است جلوی وایت برد شیشه‌ای بایستید؟

5. به موضوع پایداری تهمیت داده می شود

دلیلی وجود دارد که نسل هزاره مواد ارگانیک و غیر دستکاری شده را به مواد مصنوعی ترجیح می‌دهند. آن‌ها سلیقه یکسانی برای فضاهایی که استفاده می‌کنند دارند و می‌خواهند تعهد شما به پایداری را درک کنند. چوب، شیشه، آجر و فلز، همه به عنوان مواد سازگار با محیط زیست هستند و در محل کار زیاد استفاده می‌شوند. با این دیدگاه، شیشه‌ها شما را یک قدم به جلو می‌برند. آن‌ها هرگز نیاز به تعویض ندارند و از نظر اقتصادی پایدار هستند که باعث می‌شود استفاده از شیشه درسی بزرگ برای طراحی جامع باشد.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *