آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

وایت برد شیشه ای مغناطیسی چیست؟

در مقالات گذشته، در ارتباط با وایت بردهای شیشه ای یا همان گلس برد ها به وفور صحبت شد. اخیرا نیز اگر به مراکز آموزشی پیشرفته یا شرکت های بزرگ مراجعه کرده باشید، خواهید دید که به جای وایت برد های قدیمی، از وایت بردهای شیشه ای استفاده می کنند.


گلس برد ها نسل جدیدی از ابزار های آموزشی هستند که در دو سال اخیر توانسته اند، طرفداران بسیاری جذب کنند. وایت برد های شیشه ای قابلیت های زیادی دارند با اینکه در ظاهر فقط شیشه یا یک تخته نوشتاری هستند، اما کمک های شایانی به تدریس و آموزش می کنند.

همانطور که می دانید برای تدریس و آموزش ممکن است از عکس ها، بروشور ها، کاتالوگ ها و یا هر چیز دیگر استفاده شود. اینگونه آموزش تاثیر بیشتری خواهد داشت. اما برا اتصال آنها روی تخته نمی توان مدام از میخ، پونز یا چسب استفاده نمود. بهترین وسیله اتصال با آهنربا یا مگنت می باشد. به شرط آنکه تخته یا دیوار مغناطیسی باشد.
وایت برد ها با آنکه از آلومینیوم ساخته شد اند اما قدرت چندانی در جذب آهنربا ندارند. اما به تازگی وایت برد شیشه ای مغناطیسی ابداع شده اند که به خوبی آهنربا به آنها متصل می شود.

این نوع گلس برد ها که به تازگی ساخته شده اند، قابلیت اتصال به آهنربا را دارند. اخیرا بسیاری از مراکز آموزشی و شرکت ها تصمیم به نصب وایت برد شیشه ای مغناطیسی گرفته اند. و این نکته نشان می دهد گلس بردهای مغناطیسیی جای خوبی در آموزش به دست آورده است.

گلسبردهای مغناطیسی تاثیر زیادی در نحوه برگزاری کلاس های آموزشی، جلسه های کاری و … دارند. به جای آنکه برای اتصال کاغذ با چسب یا هر چیز دیگری روی تخته وقت گذاشته شود، تنها می توان با یک مگنت کاغذ یا هر چیز دیگری را به تخته چسباند.

گلسبرد

خلاقیت در آموزش تاثیر زیادی در یادگیری افراد دارد. با گلس برد های شیشه ای می توان از طریق ابزار های مختلف و نوشتن، تاثیر بالایی روی ذهن افراد گذاشت. شما می توانید هر آنچه که می خواهید را با آهنربا به گلس برد بچسبانید. از یادداشت ها گرفته تا آثار هنری دانشجویان و حتی لوازم جانبی با قدرت مغناطیس به تخته متصل می شوند. حتی ماژیک های مگنتی نیز قابل اتصال به این تخته ها هستند.

گلس بردهای مغناطیسی در رنگبندی های مختلف وجود دارند. از آنجایی که شیشه های بکار رفته در آنها سکوریت هستند می توان از گلس برد ها برای جداسازی اتاق ها از هم و دکوراسیون استفاده نمود. به این صورت از حداقل فضا ها می توان حداکثر استفاده را کرد.

در اتصال آهنربا به وایت برد های عادی، معمولا بعد از مدتی خط و خش روی تخته ایجاد می شود که این امر کیفیت استفاده از تخته را کاهش می دهد. در صورتی که گلس برد ضد خط و خش هستند. و با قرار دادن آهنربا روی آنها خط و اثری باقی نمی ماند.

گلس برد های مغناطیسی برای بسیاری از شرکت ها لازم هستند. معمولا مدیران عادت دارند طی جلسات مختلف نکات مهمی را به کارمندان خود یادآوری کنند که این کار زمان زیادی را از آنها می گیرد. اما آنها می توانند هر روز صبح نکات مهم را روی گلس برد هایی که برای جداسازی اتاق ها استفاده کرده اند یادداشت کنند. و همچنین می توانند موارد مهم مربوط به هر کارمند را روی تکه کاغذی نوشته و روی آن نصب کنند.

معمولا در مهد کودک ها و کلاس های آموزشی مخصوص کودکان، مدرس برای تشویق دانش آموزان عادت به نصب کارهای دستی و نقاشی های آنها روی دیوار و تخته دارد. که این کار زمان زیادی از آنها را تلف می کند. اما با اتصال گلس برد های مغناطیسی در کلاس می توان نقاشی ها و کار های دیگر بچه ها را تنها با چند مگنت کوچک به تخته متصل کرد.

واضح است نوشتن نکات روی تخته نیز زمان زیادی می خواهد. اما می توان همه نکات مهم را در چند کاغذ نوشت و در هر کلاس آنها را برای یادگیری دانش آموزان به تخته شیشه ای چسباند.

گلسبرد

خوشبختانه گلس برد های مغناطیسی کاربرد های زیادی دارند. این امر را در افزایش مشتریان می توان مشاهده کرد. همچنین  به عنوان جدا کننده اتاق استفاده می شوند برای شرکت های بزرگ بسیار مناسب هستند. دیگر نیازی نیست برای نصب عکس ها و نقشه ها و … از میخ استفاده کرد تنها با چند مگنت می توان آنها را روی دیوار شیشه ای متصل کرد.

رنگ بندی گلس برد های مغناطیسی بسیار متنوع هستند و در هر مکانی می توان از آنها استفاده نمود. شرکت آی تک می تواند هر گلس بردی که می خواهید را به دست شما برساند. برای سفارش و خرید تخته وایت بردهای شیشه ای مغناطیسی می توانید با ما تماس بگیرید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *