آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

وایت برد شیشه ای یکی از بهترین انتخاب ها در آموزش عالی

وایت برد‌های شیشه‌ای که به نام گلس برد نیز در بازار شناخته می‌شوند یکی از بهترین محصولات برای استفاده در دفاتر، بیمارستان‌ها، دانشکده‌ها و. . . هستند. گلس برد‌ها با وایت برد‌های معمولی متفاوت هستند. این نوع وایت برد‌های شیشه‌ای بسیار ماندگار‌تر از آن وایت برد‌های چوبی قدیمی با روکش شیمیایی هستند که معمولا صفحه‌های آن‌ها پس از مدتی رگه‌ها و لکه‌هایی پیدا می‌کرد.

گلس برد‌ها با دوام بسیار بالایی ساخته می‌شوند و تحمل آن‌ها در برابر فشار تا ده برابر بیشار از فشاری است که شیشه‌های معمولی می‌توانند تحمل کنند. این محصولات نه تنها بسیار قوی و بادوام هستند، بلکه می‌توان برای استفاده از آن‌ها از انواع ماژِیک‌های وایت برد، ماژِک‌های رنگ ثابت و. . نیز استفاده کرد. در حالی که وایت برد‌های معمولی مدتی پس از استفاده از آن‌ها توسط ماژیک‌های وایت برد لک می‌شوند و از بین ‌می‌روند.

گلس برد آیتک برد

بر هیچ فردی پوشیده نیست که این تابلو‌ها کاملاً محصولی بهتر از تخته سیاه و تخته‌های وایت برد قدیمی هستند، اما در اینجا چند دلیل وجود دارد که باعث می‌شود موسسات و دانشگاه‌ها از طرفداران وایت برد‌های شیشه‌ای باشند.

ظاهر وایت برد شیشه ای

بسیاری از افراد ممکن است فراموش کنند که موسسات آموزشی نیز جز مشاغل هستند. بله، آن‌ها می‌خواهند به آموزش برخی از بهترین دانش‌آموزان کشور بپردازند، اما اگر نتوانند صندلی‌ها را پر کنند، درست مانند هر شغل دیگری با مشکل مواجه می‌شوند. در نتیجه توجه به ظاهری مدرن باعث می‌شود افراد بیشتری را جذب آموزشگاه خود کنند. انتخاب وایت برد‌های شیشه‌ای نسبت به وایت برد‌های چوبی، از منظر زیبایی‌شناسی، با ظاهری مدرن و به روز شده، انتخابی عالی برای این موسسات خصوصی و حتی دانشگاه‌ها است. تخته‌های شیشه‌ای نه تنها با ظاهری مات و سفید بسیار عالی به نظر می‌رسند، بلکه می‌توانید یک گلسبرد سفارشی با رنگ و اندازه دلخواه داشته باشید تا متناسب  با هر محیطی که دوست دارید باشد.

اگر می‌خواهید ظاهری بسیار مدرن به محیط آموزشگاه خود ببخشید و از طراحی داخلی خاصی استفاده کنید گلسبرد‌ها بهترین انتخاب ممکن هستند. گزینه دیگری برای سفارشی‌سازی که بسیاری از موسسات از آن بی‌اطلاع هستند، فناوری اختصاصی چاپ  است که به موسسات این امکان را می‌دهد تا از وایت برد‌های شیشه‌ای خود استفاده کنند تا هر تصویری را که می‌خواهند با وضوح بالا در آن چاپ کنند.

گلس برد آموزش آیتک برد

هزینه ی وایت برد های شیشه ای در آموزشگاه ها

موسسات و مدارس به طور معمول بودجه‌بندی خاصی برای تهیه‌ی وسایل ضروری خود در نظر می‌گیرند. اما باید به این موضوع توجه کنید که، مشاغل هوشمند نه تنها هزینه یک مورد را در نظر می‌گیرند، بلکه مدت استفاده از یک ابزار را نیز در نظر گرفته و ارزش خرید آن را می‌سنجند.

همانطور که می‌دانید اساساً، یک تخته سفید معمولی در پنج سال اول فرسوده خواهد شد. معلمانی که از تابلو‌ها برای ارائه دروس خود استفاده می‌کنند متوجه می‌شوند که آن‌ها لکه دار شده اند و دیگر قابل استفاده نیستند. بنابراین باید تقریباً هر ماه تابلو‌ها به صورت اصولی و اساسی پاکسازی شوند و یا آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنند تا مجدد قابل استفاده شوند.

بنابراین شاید به نظر برسد که خرید تخته‌های معمولی در کوتاه مدت مقرون به صرفه باشد اما ممکن است هزینه‌ی خرید تخته‌های سفید معمولی و هزینه‌های جانبی آن در طی سال‌های متوالی از خرید وایت برد‌های شیشه‌ای بیشتر باشد. زیرا یک موسسه ممکن است در بیست سال آینده سه یا چهار بار مجبور به جایگزین کردن آن‌ها شود. از طرف دیگر تخته‌های شیشه‌ای بسیار بادوام بوده و هرگز لکه نمی‌شوند. این تابلو‌ها اساساً تا زمانی که شما بخواهید عمر خواهند کرد، و برای موسسات آموزشی و دانشگاه‌ها حتی بالای ۲۰ سال کار خواهند کرد.

 یادگیری بهتر از طریق گلس بردها

مهمترین مزیت تخته‌های شیشه‌ای توانایی آن‌ها در تقویت یادگیری است. با توجه به هجوم مداوم اطلاعاتی که دانش‌آموزان از تمامی نقاط  آنلاین و. . . دریافت می‌کنند، امروزه انتظار کلاس‌هایی را دارند که آن‌ها را به صورت فکری، درگیر کرده و حس مشارکت آن‌ها را فعال کند. این موضوع به عنوان یادگیری فعال شناخته می‌شود.

تحقیقات انجام شده توسط مربیان و روانشناسان ثابت می‌کند که معلمانی که از روش یادگیری فعال استفاده می‌کنند، به طور مداوم باعث افزایش عملکرد دانش‌آموزان نسبت به سخنرانی‌های سنتی می‌شوند. تحقیقات همچنین ثابت می‌کند که شرکت دادن دانش‌آموزان در مباحث، یادگیری آنچه را که تدریس می‌شود را افزایش می‌دهد.

وایت برد شیشه ای آیتک برد

علاوه بر این همانطور که می‌دانید رنگ‌ها تاثیر بسازی در روان اشخاص دارند. به طور مثال محققان ثابت کرده اند که رنگ زرد باعث بالا رفتن سطح یادگیری می‌شود. همان طور که در قبل اشاره شد، گلسبرد‌ها در رنگبندی‌های سفارشی شما در دسترس هستند. بنابراین می‌توانید با سفارش این نوع تخته‌ها در رنگ‌هایی جذاب، علاوه بر رنگ و روح بخشیدن به کلاس که باعث شادابی فضا می‌شود، در یادگیری دانش‌آموزان نیز موثر واقع شوید. انتخاب رنگ‌ها بسته به نوع کلاس می‌تواند متفاوت باشد، به طور مثال می‌توانید از  زرد برای یادگیری و تمرکز بیشتر، آبی برای آرامش کلاس‌هایی شلوغ، مشکی برای کلاس‌هایی رسمی و مدرن و. . . استفاده کنید.

در نتیجه وایت برد‌های شیشه‌ای آیتک برد، علاوه بر اینکه نیاز معلمان برای نوشتن مباحث را به خوبی رفع می‌کنند بلکه برای شرکت دانش‌آموزان در مبحث و یادگیری بالای آن‌ها نیز بسیار کار آمد هستند.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *