آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

ضخامت استاندارد وایت برد شیشه ای چند میل است؟

وقتی صحبت از وایت برد به میان می‌آید؛ بسیاری همچنان وایت بردهای قدیمی سفید کلاس درس در ذهنشان نقش میبندد. این درحالی‌ست که این روزها وایت برد شیشه‌ای توانسته تحولی را در این صنعت به وجود آورد. وایت بردهای شیشه ای در ابتدا راه طراحی و تولید خود تنها ضخامتی 2 میلی متری داشتند و از طرفی جنس شیشه بکار رفته در آنها نیز بسیار ساده بود. این نوع تخته وایت بردها به راحتی قابل شکستن بودند و این شکنندگی خطراتی را با خود به همراه داشت.

این در صورتی‌ست که تخته وایت برد شیشه ای عرضه شده به بازار در حال حاضر از جنس سکوریت است. هر چند که این ضخامت بسیار پایین؛ کمک میکرد تا گلس بردها حالت مغناطیسی به خود گرفته و مگنت معمولی بکار رفته در آنها؛ بر جذابیت این نوع تخته وایت برد بیافزاید.

ضخامت استاندارد وایت برد شیشه ای

در حال حاضر نوع دیگری از ضخامت وایت برد شیشه ای وجود دارد که به آن 5 میلی متر سکوریت میگویند. این نوع ضخامت در دسته بهترین نوع ضخامت گلس برد قرار میگیرد. زیرا نه تنها قابلیت سکوریت دارد بلکه توانسته قابلیت مگنت را به خود اضافه کند. این ضخامت تخته وایت برد در ابعاد بزرگ به راحتی قابل استفاده است. میتوانید این نوع تخته وایت بردها را تا سایز 250 سانتی متر به شرکت ایتک برد سفارش دهید. از این ابعاد معمولا برای آموزش استفاده می‌شود و آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها بزرگترین متقاضی آنها هستند.

در این میان نباید از قابلیت مگنت بودن آن غافل شوید. از طرفی مهم ترین مزیت این نوع از وایت برد شیشه سکوریت بودن در ان است که اگر زمانی شکست قابل پودر شدن در ان مانع از ایجاد خسارت به مصرف کننده شود.

نوه دیگری هم از ضخامت در وایت بردهای شیشه ای وجود دارد. به آن 6 میلی متر سکوریت میگویند. این ضخامت تنها برای وایت برد شیشه ای ساده مورد استفاده قرار میگیرد. هر چند که میتوان به آن قابلیت سوپر مگنت را نیز اضافه کرد. این مسئله بدین معنی‌ست که حتما جهت استفاده از آن در این نوع شیشه‌ها باید از سوپر مگنت استفاده کرد. بزرگ ترین ابعاد این نوع وایت برد شیشه ای 200 سانتی متر است.

چرا باید از وایت برد شیشه ای استفاده کنیم؟

حال نسبت به تمامی ضخامت های وایت برد شیشه ای موجود در بازار مطلع هستید. اما چرا باید از این نوع وایت برد استفاده کنید؟

خب مسئله اینجاست؛ ماژیک های مورد استفاده در وایت برد شیشه ای به هیچ عنوان آلرژی زا نیستند و مشکلاتی که تخته های قدیمی با خود به همراه داشتند را ندارد. این مسئله را میتوان مهم ترین مزیت و دلیلی دانست که افراد را به سمت استفاده از وایت بردهای شیشه ای میکشاند.

از طرفی گلس بردها این اجازه را به افراد میدهد تا از صفحه آن به عنوان ویدئو پروژکتور استفاده کنند و از طریق ماژیک به راحتی در بحث آموزش نکته برداری کنند.
پایین آوردن هزینه ها را نیز باید از جمله مهم ترین مسائل مرتبط به بهره گیری از وایت بردها دانست.

ماژیک وایت برد شیشه ای در مقایسه با گچ به راحتی در دست قرار می‌گیرد و این مشکل را به راحتی برا معلولین عزیز برطرف می‌ کند. و نیاز به انرژی کمتری نسبت به گچ برای نوشتن دارد. تنوع رنگ ‌های ماژیک برای وایت برد نسبت به گچ ‌ها برای تخته سیاه خیلی بیشتر است. و به راحتی میتوان از رنگ ‌های مختلف برای نوشتن بر روی وایت برد استفاده کرد.

چرا باید از وایت برد شیشه ای استفاده کنیم؟

تخته‌ های وایت برد را به راحتی میتوان از جایی به جای دیگر انتقال داد. و مشکل ثابت بود تخته ‌های گچی را برطرف کرد.
یکی دیگر از مزیت‌ های وایت برد این است که ابعاد مختلفی دارد و می‌توان به راحتی در ابعاد مختلف ان را تولید کرد.
مغناطیسی بودن صفحه‌های وایت برد شیشه ای یکی دیگر از مزیت ‌ها می‌باشد که از طریق مگنت می‌توان مطالب کاغذی رو بر روی صفحه چسباند و بحث آموزش را راحت تر کرد.

یکی دیگه از مهم ترین مزیت‌ های استفاده از وایت برد قابلیت دو رو بودن این نوع تخته هاست. یعنی ابعاد هر تخته قابلیت دو رو بودن پیدا می‌کند در حالی که فضای کمتری را اشغال می ‌کند.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا حد امکان در خصوص مزیت هایی که یک وایت برد شیشه ای استاندارد با خود به همراه دارد توضیحاتی را ارائه دهیم. از طرفی شما میدانید با استفاده از تخته وایت برد چطور میتوانید به کنترل هزینه ها بپردازید. علاوه بر تمامی این موارد؛ آشنایی با ضخامت استاندارد وایت بردهای شیشه ای یک مزیت بسیار بزرگ برای شما در انتخاب آنهاست.
درواقع شما در حال حاضر میدانید باید با توجه به نیاز خود به سراغ خرید کدام یک از وایت بردهای شیشه ای موجود در بازار بروید و یا اینکه چه ابعادی را سفارشی سازی کنید. برای سفارش وایت بردهای شیشه ای در هر ابعادی با ایتک برد تماس بگیرید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *