آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

استفاده از تخته وایت برد شیشه ای و جذاب برای دانش آموزان

تخته وایت بردهای شیشه ای به دلیل رنگ بندی های مختلف و استفادۀ آسان کاربرد بیشتری را دارند. در گذشته بجای استفاده از گلس برد ها از تخته های گچی یا وایت بردها استفاده می شد که به دلیل سهولت استفاده از وایت برد های شیشه ای امروزه از آن ها استفاده می شود.

پس از تخته و گچ، وایت بردها با استقبال فراوانی رو به رو شدند اما به دلیل اینکه کیفیت بسیاری از وایت بردها پایین بوده و رد ماژیک پس از نوشتن بر روی آن باقی می ماند شیشه ای بر روی آن ها نصب شد اما چون شیشه ها مناسب این کار نبودند باعث رفلاکس نور شده و چشم بیننده را با مشکل رو به رو می کردند به همین خاطر سازندگان لوازم التحریر به فکر تولید گلس بردهایی با شیشه های مناسب و مخصوص این کار افتادند.

تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

تخته وایت برد شیشه ای، تخته ای است مانند وایت بردها با این تفاوت که بر روی آن شیشه ای با جنس خاص کشیده شده که علاوه بر اینکه نوشتن بر روی آن با سهولت انجام می شود؛ نور منعکس نمی شود و چشم بیننده را با مشکل رو به رو نمی کند. همچنین نوشتن بر روی این تخته وایت برد های شیشه ای آی تِک و پاک کردن آن آسان است. و نوع مغناطیسی آن نیز مورد دیگری است که توجه بسیاری از کاربران را به خودش جلب کرده است.

گلس بردهای رنگی

گلس بردهای رنگی در واقع هما کارایی را داشته منتهی با توجه به سلیقه کاربر و مکانی که از آن استفاده می شود، می توان در رنگ های دلخواه آن را سفارش داد. گلس بردهای رنگی آی ِتک شامل رنگ های زرد، سبز، قرمز و … هستند.

از تخته های شیشه ای علاوه بر استفاده نوشتاری به عنوان پارتیشن بندی و یا جداکننده فضاها نیز استفاده می شود به همین خاطر تناسب رنگ آن با رنگ کلی فضا بسیار مهم بوده حتی روانشناسی رنگ ها و اطلاع در مورد هر رنگ می تواند باعث شود تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای خرید این بردها داشته باشید.

بهترین تخته برای دانش آموزان کدام است؟

بهترین تخته برای تدریس به دانش آموزان آیتِک بردها هستند که به دلیل ویژگی هایی مانند: مغناطیسی بودن، سهولت در نوشتن، سهولت به هنگام پاک کردن و تنوع رنگ بسیار قابل توجه و مورد موسسات آموزشی، دانش آموزان و حتی کارمندان شرکت ها قرار گرفته است.

به دلیل اینکه آموزش های این روزها بیشتر آنلاین بوده و با استفاده از تکنولوژی است باید ابزاری که برای تدریس استفاده می شود نیز مدرن و به روز باشد.

رنگ بندی متنوع گلس بردها همانطور که پیش از این گفتیم متنوع و جذاب بودند و تأثیر مستقیم این رنگ ها بر روح و روان اشخاص نیز ثابت شده است. برای مثال رنگ آبی موجب آرامش می شود و یا رنگ قرمز موجب شور و هیجان شده به همین خاطر بسیاری از مراکز آموزش از رنگ های قرمز و نارنجی در ترکیب رنگ آموزشگاه خود استفاده می کنند.

تأثیر استفاده از آیتِک بردها بر دانش آموزان

تأثیر استفاده از ایتک بردها بر دانش آموزان

بی شک استفاده از آیتِک بردها می تواند تأثیر مثبتی در روند یاد گیری داشته باشد. پیش از این استفاده از تخته و گچ در محیط های آموزشی رایج بوده که مشکلات فراوانی مانند برخاستن غبار گچ از روی تخته بود که موجب آسیب رسانی به ریه معلم ها و دانش آموزان می شد.

و بعد از آن وایت بردها جای تخته های گچی را گرفتند که به دلیل کیفیت پایینی که داشتند عمرشان نیز کوتاه بوده و به هنگام نوشتن نیز دانش آموزان را با مشکلات زیادی رو به رو می کنند. اما گلس بردهای جدید به دلیل ساخته شدن از متریال خاص و رنگ های جذاب و کیفیت بالای آن ها بسیار توانسته اند نظر داشن آموزان را به خود جلب کنند.

سهولت نوشتاری بر روی این تخته باعث می شود تا دانش آموزان دیگر با نگرانی رو به رو نشده و همچنین هنگام نوشتن حس خوبی نیز به آن ها دست دهد که باعث بوجود آمدن شادی نیز در دانش آموزان می شود.

علاوه بر آن امروزه با توجه به مجازی شدن تدریس ها هنگام ضبط فیلم موقع تدریس اگر از تخته و گچ استفاد شود به دلیل واضح نبودن در تصویر به خوبی مشخص نبوده، وایت بردها نیز باعث انعکاس نور شده و در تصویر قسمت هایی که نور در آن تابیده مشخص نیست و دانش آموزان را همین معضلات با مشکل جدی رو به رو خواهند کرد.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه امروزه روح و روان و سهولت در یادگیری دانش آموزان بسیار مهم و قابل توجه است. تخته وایت بردهای شیشه ای تولید شده اند تا علاوه بر سهولت در نوشتن با رنگ بندی های خاص خود موجب تأثیر مثبت در روحیه دانش آموزان می شود. به همین خاطر آیتِک بردهای تولید شده با بهترین متریال و بالا ترین کیفیت امروزه در مدارس و مراکز آموزشی به کار گرفته و نصب شده اند.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *