آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

از وایت برد های شیشه ای در چه نقش هایی می توان استفاده کرد؟

از گلس برد ها علاوه نقشی که به عنوان وایت بردهای شیشه ای دارند در موارد دیگر نیز میتوان بهره برد. این گلس برد ها با اندکی تفاوت در ساخت که باعث می شود خصوصیات خاصی به آن اضافه شود در نقش هایی هم چون دیوار های جدا کننده و عایق نیز می توان استفاده کرد.

یکی از انواع گلس برد ها، شیشه ی فوم است. از آنجایی که عایق شیشه ای فوم در زمان استفاده، خاصیت عایق دما را نیز دارد، می توان از آن به عنوان عایق حرارتی و دما استفاده کرد. قیمت عایق شیشه ای فوم نسبتاً ارزان است، این محصول نسبت به محصولات حفظ گرما نسبتاً مقرون به صرفه است. عایق شیشه ای فوم از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل مورد توجه بازار قرار دارد.

استفاده از عایق شیشه فوم به عنوان دیوارهای جدا کننده، سقف های کاذب و… علاوه بر زیبایی و ظاهر مدرنی که دارد باعث می شود در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود. از آن جایی که این شیشه ها عایق حرارتی هستند، علاوه بر اینکه در محیط های سرد مورد استفاده قرار میگیرند در محیط هایی با درجه حرارت بسیار، نیز کاربرد دارند زیرا به هر حال در حفظ دمای متعادل محیط موثر هستند.

آیتک برد

عمر این شیشه ها بسیار بالاست. می توان گفت تا زمانی که ساختمان پا برجاست، این شیشه ها نیز وجود خواهند داشت و برای یک عمر قابل استفاده هستند. صفحه های شیشه ای عایق حرارت فوم، در هر شرایطی نقش خود را به خوبی ایفا می کنند. از این شیشه ها حتی برای بالا بردن امنیت در محیط های قابل اشتعال نیز میتوان استفاده کرد. در تمام جنبه های زندگی می توان از این شیشه ها استفاده کرد ، زیرا علاوه بر بهبود راحتی زندگی، برای بالا بردن امنیت زندگی ما نیز مفید هستند.

صفحه عایق معدنی ضد حریق و سایر مواد آلی مورد استفاده را می توان به عنوان عایق کاری دیوار و سقف خارجی جایگزین کرد. از این نوع شیشه می توان به عنوان عایق غیر آلی ضد حریق و ضد آب با ضخامت سیستم عایق بندی دیواره خارجی با استفاده از ملات رابط ، لایه سطحی نازک و ترکیب پوشش تزئینی، عایق غیر آلی مقاوم در برابر آتش با ملات چسب با روش چسبندگی کامل ثابت در پایه، لایه ای نازک که سطح آن پوشیده از مش فایبرگلاس باشد و … استفاده کرد.

فوم شیشه ای نوع جدیدی از عایق است که از جنس شیشه و مقاوم در برابر شعله می باشد. صفحه عایق شیشه ای فوم، یکی از مواد جدید محافظت از محیط زیست است که دارای حفاظت از محیط زیست ، ایمنی ، راحتی ، صرفه جویی و کارایی بالا می باشد.

همانطور که گفته شد از گلس برد ها علاوه بر نقش وایت برد شیشه ای در مصارف دیگر نیز استفاده میشود. یکی دیگر از این مصارف استفاده از آن در خانه های شماست. اگر به یادداشت گذاشتن و یا نوشتن و نگه داشتن آن در فضای خانه علاقه دارید، وایت بردهای شیشه ای گزینه ای مدرن و زیبا برای این هدف هستند. نگران زمان هایی که به آن نیاز ندارید نیز نباشید. زیرا میتوانید از پشت آن به عنوان قاب عکس استفاده کنید و عکس های خود را با استفاده از آهنربا به آن نصب کنید. در هر صورت سطح شفاف آن برای نمایش هر چیزی مناسب است.

شرکت آیتک برد

همچنین تخته های شیشه ای مغناطیسی ما می توانند فوق العاده سرگرم کننده باشند! از صفحه شیشه ای خود برای ایجاد یک صفحه بازی سفارشی برای خانواده استفاده کنید. شما می توانید از آهن ربا های قوی به عنوان قطعات بازی استفاده کرده و آنها را به سهولت در اطراف تخته خود حرکت دهید. علاوه بر این با استفاده از ماژیک های وایت برد مخصوص می توان هر چیزی که نیاز دارید در هنگام بازی بر روی آن یادداشت کنید. پس از پایان بازی میتوانید با استفاده ای حوله ای که با آب گرم مرطوب شده است سطح آن را به آسانی تمیز کنید. استفاده از تخته پاک کن های معمول نیز جایز است.

گلس برد ها مصارف مختلفی را به همراه خود آورده اند کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید از آن ها در نقش های مختلفی استفاده کنید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *