آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

کاربرد وایت برد شیشه ای رنگی در دکوراسیون دفاتر

اگر قصد تهیه وایت برد شیشه ای برای دفتر و محل کار خود دارید، این متن را دنبال کنید تا اطلاعات خوبی در زمینه گلس برد ها بدست آورید.

امروزه رد پای شیشه را در همه جا می توان دید. با گسترش دانش علمی در زمینه شیشه و پی بردن به خواص خارق العاده آن، سعی می شود تا حداامکان شیشه را جایگزین موارد مشابه کنند. یکی از مواردی که از مواردی که استفاده از شیشه بسیار مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته، تخته وایت برد شیشه ای یا آیتک برد است.

در گذشته از تخته های سیاه و یا ماژیکی استفاده می شد که هر کدام سختی ها و ضرر های خود را برای سلامتی داشتند. اما امروزه وایت برد های شیشه ای جایگزینی راحت و بی ضرر برای این تخته ها شده اند.

کاربرد های وایت برد شیشه ای

کاربرد های وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه به دلیل ویژگی های خوبی همچون مقاومت بالا و ظاهری مناسب مدرن تر امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای این وایت برد ها هم امکان نوشتن با ماژیک وجود دارد و هم می توان برگه ها و نوشته های خود را بر روی آن چسپاند. در نتیجه کاربرد دوگانه دارد.

از جمله مکان هایی که می توان از گلس برد استفاده کرد: دفاتر کار، آموزشگاه های علمی، کلاس های درس، منازل،بیمارستان ها و به طور کلی هر مکانی که به نوشتن نیاز است می باشد.

همان گونه که گفته شد یکی از مکان هایی که حضور وایت برد شیشه ای در آن بسیار نیاز است، دفاتر کاری می باشد. بسیاری از دفاتر برای جلسات و یا نوشتن کار ها و توضیحات به برد نیاز دارند. در صورتی که از وایت برد شیشه ای استفاده شود، علاوه بر این ویژگی های خوبی که دارد بر زیبایی محیط دفتر نیز تاثیر مثبت می گذارد.

کاربرد وایت برد شیشه ای رنگی در دفاتر کاری 

کاربرد وایت برد شیشه ای رنگی در دفاتر کاری

با نصب وایت برد شیشه ای در دفاتر کاری خود، میتوانید هنگام جلسات، نکات مهم را یادداشت کنید تا همگان از آن ها استفاده کنند. همچنین مواردی که بیشتر باید مورد توجه قرار گیرند را می توانید بر روی این گلس برد ها نوشته و یا یادداشت های خود را بر روی آن قرار دهید.

به طوری کلی وایت برد های شیشه ای در دفاتر کاری محلی برای قرار گیری اطلاعات ضروری در معرض همگان می باشد. در کنار این اهمیت داشتن ظاهری مدرن برای وایت برد زیبایی دفتر و محل کار را دوچندان می کند.

ویژگی های تخته بردهای شیشه ای

در این بخش قصد داریم مجموعه ای از ویژگی ها و مزیت های تخته وایت برد های شیشه را برایتان بگوییم تا با اطمینان بیشتر از آن ها برای دفاتر کاری خود استفاده کنید.

  • این تخته بردهای شیشه ای دارای مقاومت بسیار بالا تری نسبت به دیگر مدل های تابلو می باشند.
  • تنوع رنگ و طرح در وایت برد های شیشه ای بسیار بالا است و بسته به سلیقه خود در هر رنگی می توانید این گلس برد هارا داشته باشید.
  • وایت برد های شیشه ای به دلیل داشتن سطحی صاف و شفاف و سیقلی، ظاهری بسیار شیک و تمیز به دارند و در هرجایی نصب شوند زیبایی آن مکان را دوچندان می کنند.
  • وایت برد های شیشه ای به دلیل شفافیت بر روی هر دیواری قابل نصب می باشند، درنتیجه دیگر نگرانی بابت پوشانده شدن حجم وسیعی از نمای دیوار خود نخواهید داشت.
    وایت برد های شیشه ای را در طیف وسیعی از ابعاد می توان سفارش داد. برای این آیتک برد ها دیگر محدودیت اندازه وجود ندارد و تنها کافی است مکان نصب آن ها و محدوده ابعادش را بدانید.
  • به دلیل رنگی بودن، وایت برد های شیشه ای روشی بسیار خلاقانه برای زیبا سازی و دیزاین دفاتر و آموزشگاه ها و حتی منازل می باشد.
ویژگی های تخته بردهای شیشه ای

احتمال شکستن وایت برد شیشه ای چقدر است؟

لازم به ذکر است که امروزه با پیشرفت دانش بشری در زمینه شیشه ها، انواع مختلفی از شیشه های مقاوم همچون لمینت و سکوریت و… تولید شده اند. این شیشه ها مقاومتی 5 تا 7 برابر بیشتر از شیشه های معمولی دارند و حتی تحمل فشار و ضربه آن بیشتر از چوب و… می باشد.

با توجه به این توضیحات دیگر نگران شکستن گلس برد ها نباشید و با خیالی آسوده آن ها را سفارش داده و در زندگی و یا کار خود از آن ها بهره ببرید.

کلام پایانی

یاداشت برداری و یا یادداشت گذاری بخشی جدا نشدنی از زندگی همه افراد است. یکی از لوازمی که می توانید بر روی آن بنویسید و یا یادداشت های خود را نصب کنید، تخته برد های شیشه ای می باشند. این وایت برد ها به دلیل زیبایی و رنگ بندی که دارند و همچنین برتری نسبت به برد های قدیمی، بسیار مورد توجه قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخورداراند.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *