آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

چگونه در جلسات خود یک برنامه کارآمد داشته باشیم

مهم نیست که شما در یک شرکت بزرگ مشغول به کار هستید یا یک استارت آپ کوچک این مهم است که بدانید با برگزاری جلسات می توانید به تیم خود این امکان را بدهید که با هم همکاری و تعامل داشته باشند. برای اینکه مطمئن شوید جلسات شما یکنواخت اجرا نمی شود ، نیاز دارید که یک صورت جلسه ایجاد کنید.

چرا من به یک صورت جلسه نیازمندم؟

هر جلسه نیازی به دستور کار ندارد. با این حال، اگر برنامه‌ای سخت و اطلاعات زیادی برای بررسی دارید، یک دستور کار می‌تواند برای شما این امکان را فراهم آورد که  اهداف خود را عملی کنید.

دستور جلسه، همچنین به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد مباحث مربوط به جلسه خود را بدانند. این به هر فرد ‌ایده بهتر می‌دهد تا از نقش خود استفاده کند و به آن‌ها امکان می‌دهد قبل از دیدار، آمادگی لازم را داشته باشند.

چه مواردی را باید در دستور کار جلسه قرار دهم؟

– مباحث

برای هر موضوعی که بحث خواهد شد، یک بخش ایجاد کنید. موضوع باید خاص و معمولاً کمتر از ۷ کلمه باشد. این یک نقطه شروع مستقیم است.

ارائه دهنده

برای هر مبحث اسامی ارائه‌کنندگان را ذکر کنید. برای جلسات غیر رسمی، فقط از یک نام استفاده کنید. اگر یک جلسه رسمی دارید، نام و نام خانوادگی  را ذکر کنید.

اختصاص زمان

به هر مجری یک زمان اختصاص دهید. واقع بین باشید و زمان بیشتری را به جای کمتر برنامه‌ریزی کنید. به جای بیان “۱۵ دقیقه دقیقه”، زمان واقعی صحبت کردن، مانند 9 صبح الی -9:15 صبح را ذکر کنید.

هدف

نتیجه مطلوب هر موضوع جلسه را بیان کنید و آن را بر روی تخته وایت برد شیشه‌ای خود بنویسید. بیان صریح اهداف خود به شما در ادامه بحث کمک می‌کند.

مراحل بعدی

برای بحث و سؤال نهایی، در پایان جلسه  زمانی را رزرو کنید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *