آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

چرا باید از وایت برد شیشه ای استفاده کنیم؟

این روزها کمتر کلاسی را میتوانید بیابید که از تخت‌های سیاه گچی قدیمی برای تدریس استفاده کرده باشد. تخته های وایت برد به عنوان یک وسیله کاربردی، جایگزین بسیار خوبی برای این تخته‌ها هستند. از همین‌رو مدل‌های بسیار متنوعی از آن به بازار ارائه شده است که از جمله میتوان به وایت‌ بردهای شیشه‌ای مغناطیسی و وایت بردهای شیشه ای رنگی اشاره کرد. این وایت بردها در اندازه های مختلف، طراحی های بسیار زیبا و با کیفیت و همچنین رنگ های چشم نواز در دسترس شما هستند. اگر قصد تهیه آنها را دارید، باید بدانید هر کدام با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که شامل شده از قیمت های متنوعی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

اما عجله نکنید! اجازه دهید تا با توضیحات کامل‌ تر در ابتدا نیازسنجی دقیقی صورت داده و سپس اقدامات اولیه برای خرید را انجام دهید. از همین رو توصیه داریم در ادامه این مقاله همراه ما باشید. موارد بسیار کاربردی در خصوص وایت برد شیشه ای شرح خواهیم داد.

تخته وایت برد شیشه ای را بشناسید

تخته وایت برد شیشه ای را بشناسید

تخته وایت برد شیشه ای که از آن تحت عنوان گلس برد نیز یاد می‌ شود نسل جدیدی از وایت بردهاست که نسبت به تخته های قدیمی از مقاومت بالاتری برخوردار است و چه بسا کاربردهای بیشتری هم دارد. شما میتوانید از این بردها به راحتی در دفاتر اداری، مراکز آموزشی و حتی منازل و… جهت نگارش استفاده کنید. این روزها بهره گیری از تخت وایت برد شیشه ای مشکی که با ماژیک سفید بر روی آن مینویسند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

این بردهای نوشتاری از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردارند و خاصیت مغناطیسی آنها باعث شده تا برای استفاده عموم در سایزهای مختلف تولید و عرضه شوند. چه بسا که همین تولیدات تحولاتی گسترده از نظر رنگ و زیبایی چشم نواز در تجهیزات آموزشی به وجود آورد. از جمله میتوان به باقی نماندن رد ماژیک بر روی وایت برد شیشه ای اشاره کرد.

جنس وایت برد شیشه ای

به این فکر کرده‌ اید؛ جنس وایت برد شیشه ای از چیست؟ ایتک برد ها معمولا از سکوریت نازک اما مقاوم، آن هم در رنگ های جذاب و زیبا ساخته می شوند. برای مقاوم شدن آن نیز اغلب متخصصان به سراغ ورق های فلزی باکیفیت میروند تا به این ترتیب مقاومت آن را چند برابر افزایش دهند. برای نصب ورق های فلزی هم از پیچ های نصب استفاده می کنند.
از طرفی دلیل خاصیت مغناطیسی این نوع تخته وایت بردهای شیشه ای را باید به صفحات فلزی بکار رفته در آنها ربط داد که اغلب در پشت کالربرد قرا میگیرند.

بسیاری به دلیل شیشه ای بودن این نوع تخته وایت بردها نگران دوام آن هستند. باید بدانید که از شیشه های حرارت دیده ای برای ساخت این تخته ها استفاده می شود که دوام و مقاومت شان چیزی حدود 10 برابر بیشتر از شیشه های عادی است.
حال باز هم فکر می کنید تخته وایت بردهای شیشه ای از مقاومت مناسبی برخوردار نیستند؟ همین مقاومت بالا، طول عمر آنها را نیز افزایش داده و شما را از خرید تخته وایت بردهای جدید بی نیاز می کند. این مسئله در کاهش هزینه ها نیز بسیار تاثیرگذار است.

ویژگی‌های شیشه های تخته وایت برد شیشه ای

اینکه محصولات معرفی شده به بازار از مزایا و ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی برخوردارند باشند یک امر عادی‌ست. اصلا همین ویژگی‌هاست که آنها را زبانزد خاص و عام کرده و به فروش آنها رونق میبخشد. این مسئله درخصوص وایت برد شیشه ای نیز صدق می کند. پس بیایید برخی از ویژگی های آن را بشناسید:

  • وضوح بالا / دوام بالا / بازتاب نور بسیار پایین
  • قابلیت گرم شدن و یا لمینت شدن دارد.
  • در برخورد اثر انگشت روغنی بازتاب آن نمایان نمی شود.
  • برای اطمینان از کیفیت شیشه، ارزش آن توسط Gardner Glossmaster 60º اندازه گیری می شود
ویژگی‌های شیشه های تخته وایت برد شیشه ای

کدام نوع وایت برد شیشه ای مناسب تر است؟

در این بخش قصد داریم به برخی از مشخصات بهترین وایت بردهای شیشه ای بپردازیم:
از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصه‌های کیفیت شیشه های بکار رفته در وایت برد شیشه ای، ضخامت آن است. معمولا گفته می‌شود حداقل ضخامت آنها باید 6 میل باشد تا پس از نصب و بهره گیری با کوچک ترین فشار یا وارد آمدن ضربه دچار هیچگونه شکستگی نشود.

متریال مناسب وایت برد شیشه ای حتما باید سکوریت باشد که باعث استحکام بیشتر می شود و مهم تر اینکه در زمان شکستن با ضربه بسیار محکم، پودر شدن آن هیچ خطری را برای کاربران به وجود نیاورد.

دقت داشته باشید؛ در قسمت پشت وایت برد باید حتما از چاپ های مخصوص سفید کوره ای استفاده شده باشد. به این ترتیب رفلکس نور به حداقل میزان خود خواهد رسید. در غیراینصورت رفلکس نور به میزان بالایی رسیده و کاربر را اذیت می کند. حتی دو بینی شدیدی را به وجود آورده که اغلب منجر به سرگیجه و دید بد خواهد شد.

حتما در زمان خرید بطور کامل تخته وایت برد شیشه ای را مورد وارسی قرار دهید و دقت داشته باشید که شیشه سکوریت آن ترک نداشته باشد. تنها یک ترک کوچک کافیست تا شیشه پودر شود.

از افراد متفرقه خرید نکنید سعی کنید وایت برد شرکتی و دارای ضمانت معتبر خریداری کنید تا در صورت بروز مشکل و خرابی بتوانید برای رفع آن از کارشناسان ان شرکت کمک بگیرید.

کدام نوع وایت برد شیشه ای مناسب تر هستند؟

چرا باید از وایت بردهای شیشه ای آی تک استفاده کنیم؟

تخته وایت بردهای شیشه ای یک ابزار اساسی برای ادارات ، مدارس ، بیمارستان ها و هرکسی است که افکار خود را یادداشت می کند. با وجود اینکه انواع مختلفی از تخته وایت بردها در بازار دردسترس است احتمالاً نمی دانید که دلیل تفاوت  شیشه را از سایر سطوح متفاوت برای وایت برد چیست. در اینجا چند دلیل وجود دارد که به این مسئله پی ببرید که تخته های شیشه ای آیتک بهترین انتخاب برای فضای کاری شما است.

مقاوم در برابر انواع لکه و اثر نوشته های قبلی

وایت بردهای شیشه ای به راحتی پاک می شوند و در برابر کارهای روزمره شما حتی اگر نوشته های زیادی را بر روی آنها بنویسیسد مقاوم هستند. در برابر لکه های مختلف از رنگ و مارکرهای غیر وایت برد نیز مقاوم هستند و شما میتوانید به راحتی اثر نوشته های قبلیتان را بر روی وایت برد شیشه ای تمیز کنید.

شیشه های تمپر شده

سطوح شیشه ای آیتک برد در برابر خراش ها  مقاومت می کند. تمامی شیشه های ما تمپر شده است و این به معنی قوی تر و ایمن تر بودن آن نسبت به شیشه معمولی است. همچنین اگر شیشه شکسته شود ، قطعات به جای قطعات بزرگ و تیز ، کوچک و ظریف خواهند بود و شما میتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

سطح مغناطیسی

تمامی صفحه های شیشه ای آی تک برد مغناطیسی هستند، که امکان استفاده از قابلیت های بیشتری را برای شما فراهم می آورد. میتوانید به راحتی اسناد را برای مرجع کار خود یا اعلانات برای تیم خود را بر روی آن با مگنت و یا حتی به صورت استیک نوت بچسبانید.

سبک مدرن -سبکی متفاوت و عملکردی جذاب را با استفاده از شیشه های آیتک برد به فضای کاری خود اضافه کنید. طرح های مدرن تفکر ابتکاری را تشویق می کنند و فضای زیادی را برای گسترش همه ایده هایتان فراهم می کنند.

کلام آخر

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم شما را با تخته وایت برد شیشه ای، مشخصات و ویژگی های آن آشنا کنیم. حال شما میدانید برای خرید تخته وایت برد شیشه ای توجه به چه نکاتی شما را به خواسته واقعی تان میرساند. هر چند توضیح در رابطه با این محصول در یک مقاله نمی گنجد. شما میتوانید قبل از خرید این محصول با کارشناسان و متخصصان تیم ما ارتباط برقرار کرده و مشورت های لازم را دریافت کنید. به این ترتیب محصول خریداری شده کاملا مطابق با نیازهای شما خواهد بود.
برای برقراری ارتباط لازم است به بخش تماس با ما سری بزنید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *