آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

قیمت تخته وایت برد شیشه ای چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

این روزها صحبت از تخته وایت برد شیشه ای بسیار داغ است. در هر مکانی که استفاده از گلس برد رایج است؛ تقریبا افراد در حال صحبت از ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فرد آن هستند. درواقع اصلی ترین دلیل داغ بودن بازار تخته وایت برد شیشه ای، به کیفیت، زیبایی و عمر بسیار متناسب آن برای مصرف کننده برمیگردد.

همین مسئله متخصصان را برآن داشته تا این نوع از تخته وایت‌بردها را در مدل‌های مختلف روانه بازار کنند. پس خیلی دور از انتظار و تعجب برانگیز نخواهد بود اگر بگوییم؛ وایت برد شیشه ای در دو نوع فریم MDF و آلومینیوم در بازار موجود است. درواقع شما با توجه به سلیقه و نیاز خود میتوانید آن را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. این نوع تخته وایت برد میتواند جلوه بسیار زیبایی به محیط کار یا کلاس درس شما دهد و بهترین نوع جنس این نوع وایت برد راحتی در نوشتن و پاک شدن است.

فکر می کنید کدام یک از انواع این دو مدل با نیاز شما تناسب دارد؟ در این مسیر میتوانید از مشاوران و کارشناسان آیتک برد کمک بگیرید. هر چند در ادامه به معرفی برخی از ویژگی ها و مشخصات وایت برد شیشه ای با فرم MDF و آلومینیوم خواهیم پرداخت.

فریم MDF تخت وایت برد شیشه ای

فریم MDF تخت وایت برد شیشه ای

اول از همه باید بدانید تخته وایت بردهای شیشه ای در رنگ های متنوعی طراحی و تولید می شوند. چه بسا که وایت بردهای شیشه ای به رنگ مشکی، طرفداران بیشتری داشته و جلوه ای خاص به محیط اداری شما می بخشد. اما این روزها صحبت از وایت برد شیشه ای با فریم MDF است. چه تفاوتی میان این مدل و سایر مدل ها وجود دارد؟

خب اصلی ترین تفاوت آنها در فریم شان است. در تخته وایت برد شیشه ای MDF از پروفیل ام دی اف استفاده شده که کاملا استاندارد بوده و به رنگ قهوه ای تیره تولید می شود. این فریم ها از نظر زیبایی و ظرافت بسیار شکیل تر بوده و همین مسئله طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. پهنای این فریم اغلب 4 سانت و قطر آن 1 سانتی متر می باشد.
باید بگوییم؛ فریم های بکار گرفته شده در وایت بردهای شیشه ای شرکت آیتک برد؛ از مقاومت و استانداردهای AC3 برخوردارند.

البته اگر قصد ساخت سفارشی وایت برد شیشه ای را در سر دارید باید بدانید؛ بنابر دستور اداره استاندارد کشور؛ این محصول تنها در ابعاد کوچک و متوسط تولید می شود. همچنین بنا به سفارش خریدار، فریم های ام دی اف وایت برد شیشه ای در رنگ های مختلف نیز نسبت به تعداد سفارش قابل تولید است.

فریم آلومینیوم وایت برد شیشه ای

فریم آلومینیوم وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای جنس آلومینیوم یکی دیگر از انواع مدل های ارائه شده به بازار است که افراد با توجه به نیاز خود میتوانند از آنها استفاده کنند. وایت بردهای شیشه ای با فریم آلومینیوم اغلب به نرگ نقره ای در بازار موجود هستند. البته شما میتوانید آنها را به صورت سفارشی به رنگ مشکی نیز در اختیار داشته باشید. کافیست قبل از هرگونه تصمیم گیری؛ با کارشناسان ایتک برد تماس بگیرید.

بطور معمول برای تهیه پروفیل های آلومینیوم از بیلت الومینیوم استفاده می شود. از طرفی مواد بکار رفته در آن نیز کاملا از نوع درجه یک (شمش) است. اما چطور این آلومینیوم ها برای بکارگیری در وایت بردهای شیشه ای قابل استفاده می‌شوند؟ از طریق عمل اکستروژن که نوعی عملیات شکل دهی و کشیدن شدن است! سپس عمل آنادایز یا همان آبکاری، شاهد یک قاب آلومینیومی بسیار زیبا و مستحکم هستیم.

باید بدانید؛ فریم های آلومینیومی بسیار مقاوم بوده و کاملا ضد تابش هستند! از قیمت تخته وایت برد شیشه ای آلومینیومی چه میدانید؟ خب همانند تخته وایت برد شیشه ای با فریم MDF، این نوع از تخته وایت بردها نیز از قیمت های متفاوتی برخوردارند. هر چقدر که آلومینیوم بکار رفته از استحکام بالاتری برخوردار باشد، قیمت نهایی محصول نیز بالاتر خواهد بود. از طرفی در این میان نباید از اندازه و فریم تخته وایت بردها غافل شد.

اما سوال اساسی اینجاست؛ قیمت وایت برد شیشه ای چقدر است؟

باید بگوییم؛ با توجه به ابعادی که برای تخته وایت برد خود در نظر میگیرید، رنگ و البته جنس MDF، قیمت گلس برد می تواند متفاوت باشد. از همین رو قبل از هرگونه اقدام برای خرید؛ با مشاوران و متخصصان آیتک برد ارتباط برقرار کنید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *