آدرس ما

تهران، خیابان شهید باهنر، بعد از کاخ نیاوران، میدان نیاوران، خ شهید جبلی، خ شهید ملاحسینی، پلاک 23، واحد 2

خصوصیات تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

بدیهی ترین وسیله ای که برای تدریس مورد استفاده قرار میگیرد؛ تخته وایت برد است. حتی برای تدوین برنامه ها نیز میتوان از تخته ها استفاده کرد. اما به این فکر کرده اید که این روزها انواع مختلفی از وایت بردها به دنیا معرفی شده؟ اصلا وقتی صحبت از تخته وایت برد می شود چه چیزی در ذهنتان شکل میگیرد؟ هنوز همان صفحه بزرگ یا کوچک سفید رنگ که با ماژیک های رنگی و پاک کنی با ظاهر متفاوت در ذهنتان نمایان می شود؟

باید بدانید؛ تخته وایت برد شیشه ای یکی از بهترین مدل های الهام گرفته شده از وایت بردهای قدیمی‌ست که با استفاده از شیشه سکوریت های نازک و مقاوم در رنگ های متنوع ساخته میشود. کافیست چند ماژیک رنگی و حتی سفید بخرید و از معجزه رنگ ها بر روی آن لذت ببرید.

چه بسا که تخته وایت برد شیشه ای نیز هم اکنون با توجه به نیاز مخاطبین در مدل های مختلفی ارائه شده است. چیزی درخصوص گلس بردهای مغناطیسی شنیده اید؟ این محصول را باید از جمله پرطرفدارترین محصولات شرکت ایتک برد بدانید که هر روزه بابت آن مشاوره و سفارشاتی را دریافت می‌کند.

اگر میخواهید در رابطه با این نوع تخته گلس برد اطلاعات کامل تری بدست آورید؛ توصیه ما این است که در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

تخته وایت برد شیشه ای که از آنها تحت عنوان گلس برد نیز یاد می شود؛ همان صفحه نوشتاری هستند که از جنس شیشه ساخته شده است. این نوع تخته وایت بردها، شیشه سکوریت بسیار نازک اما مقاومی دارند که شما میتوانید با توجه به دکوراسیون محیط آنها را سفارشی سازی کنید.

بطور کلی شیشه های سکوریت از یک بافت نازک برخوردارند و به واسطه فرآیند خاصی که در زمان تولید پشت سر میگذراند؛ مقاومت آنها به بالاترین میزان خود نسبت به شیشه های معمولی میرسد. از طرفی اضاف کردن خاصیت مغناطیسی به تخته وایت برد یک ورق فلزی در پشت شیشه قرار میگیرد. با انجام این کار؛ خاصیت مغناطیسی به گلس برد اضافه خواهد شد. این ورقه فلزی نه تنها یک خاصیت مغناطیسی را به وجود می آورد؛ بلکه مقاومت گلس برد مغناطیسی را تا حدود زیادی افزایش می‌ دهد.

گلس برد مغناطیسی چه ویژگی هایی دارد؟

تخته وایت بردهای شیشه ای؛ در زمان پاک کردن ماژیک، شما هیچ نشانه ای از رد و اثر ماژیک را مشاهده نخواهید کرد. وایت بردها با گذر زمان و در اثر بهره گیری زیاد؛ به هیچ عنوان کدر نشده و شفافیت آنها کاهش پیدا نمی کند. علاوه بر تمامی این موارد؛ وجود فلز و خاصیت مغناطیسی این نوع تخته وایت بردها، اجازه استفاده از مکنت برای نمایش اوراق بر روی تخته را نیز فراهم می آورد.

حال دانستید گلس بردها چه کاربردهایی را با خود به همراه دارد و از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی

برای اینکه بتوانید در خرید تخته وایت برد مغناطیسی عملکردی موفق داشته باشید؛ باید به موارد زیر توجه کنید:

  • وزن وایت برد
    خب سبک بودن وایت برد مغناطیسی به این معناست که شیشه به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار است و میتوان به راحتی از آن در محیط های متفاوت استفاده نمود. از طرفی وزن پایین آن؛ حمل و نقل را راحت تر می کند.
  • قیمت وایت برد
    آن چیزی که علاوه بر موارد گفته شده در حین خرید تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی به آن به شدت توجه می شود؛ قیمت وایت برد است. باید بدانید تا زمانی که از رنگ، اندازه و ابعاد وایت برد مطمئن نیستید؛ نمیتوان قیمت دقیقی را در این زمینه ارائه داد. شما باید براساس بودجه ای که برای خرید وایت برد در نظر گرفته اید؛ تخته شیشه ای تان را سفارشی سازی کنید.
  • جنس، ابعاد و رنگ وایت برد شیشه ای
    خب ما گفتیم برای مشخص کردن قیمت تخته وایت برد باید رنگ، ابعاد و وزن آن را مشخص کنید. برای این کار در ابتدا از خود بپرسید؛ گلس برد مغناطیسی را برای چه کاری میخواهید؟ به عنوان مثال اگر میخواهید از آنها در محیط منزل استفاده کنید؛ گلس برد کوچک میتواند نیاز شما را برآورده سازد. برای محیط های آموزشی اما حتما باید به سراغ گلس بردهای بزرگ بروید.

درخصوص وزن نیز حواستان را جمع کنید؛ گلس برد شما آنچنان وزن زیادی نداشته باشد تا حمل و نقل برای شما راحت شود. رنگ شیشه نیز با توجه به محیط و دکوراسیونی که در نظر گرفته ای میتواند متفاوت باشد.

کلام آخر

مغناطیسی بودن تخته وایت برد شیشه ای کمک می کند تا شما بسیاری از نیازهایتان را برآورده سازید. به عنوان مثال؛ با اتصال کاغذ و جزوه ها، تدریس را ادامه دهید و یا اصلا یک دکوراسیون متفاوت را با کمک تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی بسازید.

از همین رو توصیه می شود؛ قبل از هرگونه اقدام برای خرید؛ حتما با مشاوران و کارشناسان ایتک برد ارتباط برقرار کنید. آنها راهنمایی های کامل و دقیقی را در اختیار شما قرار خواهند داد. تا نه تنها در زمان بلکه در هزینه ها نیز صرفه جویی هایی را انجام دهید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *